Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

Η επιστροφή του προγραμματιστή

Ξεκίνησα την παλιά μου δουλειά στο γραφείο.  Ήταν δύσκολη απόφαση και έπρεπα να διαλέψω διότι πολλές εταιρίες με ήθελες. Θεορώ πως έκανα καλά και γύρησα στην παλιά μου δουλιά. Αυτή την στιγμή δουλεύω από την Οστράβα και θέλω να μένω εδώ. Δεν υπάρχει λόγος να είμαι στην Πράγα ή στην Βιέννη. Η αγορά εργασίας του κλάδου του προγραμματησμού έχει αλλάξει εδώ στην Οστράβα διότι πολλές καινούργιες εταιρίες μπήκαν την περιοχή μας... και μπορώ να πάω στο σπίτι των γονέων μου όποτε θέλω να φάω κάτι καλό ή να επισκευάσω τον υπολογιστή του πατέρα μου, γιατί δεν υπάρχη μέρα οι υπολογιστοί δουλεύουν σωστά. Και ο μπαμπάς μου έχει το χειρότερο σύστημα... το Windows.

Ανυπομονώ να ξεκηνείσω την δεύτερη εβδομάδα αύριο.

108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...