Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2018

Ο χειμώνας


Πέρασα δέκα εβδομάδες στο Ashburton. Η πρώτη δουλιά μου ήταν τρομερή. Δούλευα στο χωράφι που στάθηκα δίπλα στο μηχάνιμα και πετούσα έξο κακές πατάτες. Τρεις μέρες.

Μετά δούλευα στο εργοστάσιο που φτιάχναμε τροφή για ζώα.

Έμενα σε ένα σπίτι με άλους ανθρώπους από την Γερμανία, Ουνγαρία και Τσεχία. Υπύρχαν εκεί το playstation, το WiFi, η μεγάλη τηλεώραση, ο μικρός σκύλος, ο μεγάλος κήπος, η μεγάλη κουζίνα, η κιθάρα.

Γνώρισα μερικούς καλούς άνθροπους στο Ashburton.

´Ενα σάβατο με τον συνάδελφο τον Richard κάναμε σκι στο Mt. Hutt. Ο Richard είναι εξήντα τεσσάρων χρονών και κάνει σκι. Τελευτέα φορά έκανα σκι πριν από δεκαπέντε χρονιά περίπου. ‘Ηταν καταπληκτηκό και εγώ πήγα εκεί για μία άλλη φορά μόνος μου. Γνώρισα δύο κορίτσια πάνω στο βουνό και κάναμε παρέα.

Ένα βράδι σε ένα πάρτι γνώρισα μία εκπαιδεύτρια γολφ. Εγώ και ο φίλος μου ο Μάρτιν πήγαμε μία μέρα να πέξουμε γολφ. Ήταν τέλιο. Μία μέρα θα ήθελα να ξαναπαίξω.

Το διαδικτίο είναι πάρα πολύ χρήσημο. Έχω καινούργια δασκάλα. Η Μαρία είναι από την Ελλάδα, κάνουμε μαθήματα online.

Δούλεψα δέκα εβδομάδες. Δεν μου άρεσαν το γκρίζο εργοστάσιο και οι απασχολιμένοι άνθροποι έτσι αποφάσισα να αλλάξω τη δουλιά. Ήθελα να δουλέψω σε φάρμα και βρήκα μία φάρμα κοντά στο Nelson. Μετακόμισα.

Πήρα όλα τα πράγματα μου και πήγα. Δυστυχώς το αυτοκίνητό μου χάλασε στα βουνά δυόμιση ώρες μακριά από τη φάρμα. Έκανα αυτοστοπ και βρήκα έναν μηχανικό που μου είπε πως θα φτιάξει το αυτοκίνητό μου σε μία εβδομάδα. Πήρα μερικά πράγματα στη σακούλη μου και έκανα αυτοστοπ μέχρι τη φάρμα τη νύχτα.

Η μεγάλη φάρμα είναι στο τέλος του κόσμου σε μία πανέμορφη κοιλάδα. Το πρώτο μαγαζί είναι δεκαπέντε χιλιόμετρα μακριά από εδώ. Υπάρχουν μόνο μερικά σπίτια εδώ. Δουλεύω με τέσσερις ανθρώπους και φροντίζουμε εννιακόσιες αγελάδες και σαράντα ταύρους.

Μένω στο μικρό σπιτάκι μόνος μου. Δεν έχω τηλεώραση ούτε WiFi. Είμαι εδώ πεντέ εβδομάδες ήδη. Το αυτοκήνιτό μου δεν έχω γιατί αυτός ο μηχανικός είναι πολύ άχρηστος. Αλλά είμαι πιο ευτυχισμένος. Το αφεντικό μου, η συναδελφός μου και εγώ κάναμε κυνήγι για ελάφι. Η δουλιά μου είναι εύκολη. Και η φύση είναι καταπληκτηκή εδώ.












108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...