Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

Ο μηχανικός μου

Ο μηχανικός μου έφτιαξε το αυτοκίνιτό μου τέσσερεις φορές. Τη πρώτη φορά πήγα για το αυτοκίνητό μου, αλλά δεν το έφτιαξε σωστά και ξανάκανα αυτοστοπ γιατί το ίδιο πράγμα χάλασε σε λίγο. Αυτός πήρε το αυτοκίνητό μου για να το ξαναφτιάξει. Ήμουνα ήρεμος.

Ξανάφτιαξε αυτό και τρακάρησε στο άμαξι μου με το φορτηγό του και κατάστρεψε μία πόρτα. Το άσχημο όνειρο; Όχι. Μόνο πράγμα είναι.

Έφτιαξε αυτό για τρήτη φορά. Έπρεπε να αλλάξει μία πόρτα και έφερε το αυτοκίνητό  μου στη φάρμα. Ξέχασε να αλλάξει τη κλειδαριά έτσι δεν μπόρεσα να κλειδώσω τη πόρτα. Η παλιά κλειδαριά ήταν στο σπίτι του δυο ώρες μακριά.

Όταν τελείωσα τη δουλιά στη φάρμα πήγα στον μηχανικό. Αυτός προσπάθησε για μερικές ώρες αλλά έπρεπε να τον βοηθήσω. Μαζί αλλάξαμε τη κλειδαριά και σηνέχησα στο αεροδρομίο και πέταξα στη Μελβούρνη.


Οι σκληρές δουλιές μου στη φάρμα ήταν ιστορία. Δεν θέλω να δω αγελάδες ούτε γάλα... Ούτε αυτόν τον μηχανικό.

108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...