Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

Ίντα μπου κάμνεις;

Μισώ το ποδήλατό μου. Φέτος έχω πάει πάνω από τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα με το ποδήλατό μου. Είμαι κουρασμένος, αλλά κατάφερα πολλά σε τρεις μήμες. Γνώρισα πολλούς καλούς άνθροπους σε κάθε χώρα. Συνάντησα φίλους στην Ελλάδα και ξάδερφια της μάνας μου. Βοήθησα στο χοστελ της Δώρας στην Καλαμπάκα για τρεις εβδωμάδες, το όνομα του χοστελ είναι Host El Greco. Πέταξα στην Κύπρο και ήμουνα εκεί με την φίλη μου, αλλά χωρίσαμε για το καλό μας. Είδα την παράσταση πού αυτή τραγούδησε και είδα την συναυλία της. Είδα συναυλία της αδερφής της. Δούλεψα στην Κύπρο στο μεγαλίτερο κατάστιμα ποδηλάτων με τον Άνιο απο την Βουλγαρία για τέσσερεις εβδωμάδες. Έμεινα στο σπίτι του παπά Ιωσήφ που μετακόμισε στην Κύπρο από το Τεξας πριν απο δεκαπέντε χρόνια και έχει μεγάλη εικογένια εκεί. Έμεινα στην παραλία για μία εβδομάδα και κάηκα την πλάτη μου. Και τελικά πέταξα στις Βρυξέλλες και ξεκείνησα το τελευτέο ταξίδι, το ταξίδι στο σπίτι μου. Συνάντησα δύο φίλους στην Γερμανία, και τους δύο ξέρω απο τη Νέα Ζηλανδία. Ο κόσμος είναι μικρός. Γνώρισα τον Νίκο και την Τάνια στο Μπον. Κοιμήθηκα στα παγκάκια γιατί δεν είχα πολλά χρήματα και δεν ήθελα να χάσω χρόνο με την σκηνή μου. Και όλλα έκανα με το ποδήλατό μου. Τελικά έφτασα στην Τσεχία. Εμείς στην Τσεχία λέμε περίπου αυτό: «παντού είναι καλά, στο σπίτι είναι το καλύτερα» και εγώ νιόθω έτσι τώρα.
Αυτό εδώ είναι ο χάρτης των μερικών ταξιδιών.

108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...