Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

Το Ιράν


Γύρισα από τη Νέα Ζηλανδία το Δεκέμβριο του 2018. Νομίζω πως 2018 ήταν ο καλύτερος έτος ποτέ. Θα μου λείπουν η Νέα Ζηλανδία και οι ανθρώποι που γνόρισα στο ταξίδι μου. Μάλλον θα ξανασυναντήσουμε μία μέρα με τους φίλους μου από τον Willowford. 

Επιτέλους συνάντησα την οικογένειά μου. Πήγαμε μαζί στο εστιατόριο και περάσαμε πάρα πολύ καλά.

Το Δεκέμβριο δεν έκανα τίποτα σχεδόν. Γιορτάσαμε τα χριστούγεννα, φάγαμε και δυστυχώς δεν κερδίσαμε τον αγώνα των χριστουγεννιάτικων σαλάτων που είχαμε κερδίσει πολλές φορές, ήταν κρίμα.

Σιγά-σιγά εγώ και ο φίλος μου ο Ιάκωβος, που τον ξέρω είκοσι χρόνια, ετοιμαζόμαστε για το ταξίδι στο Ιράν. Είχαμε κλείσει τα αεροπορικά εισιτήρια πριν από τέσσερις μήνες όταν ήμουνα στη Νέα Ζηλανδία, μετά από ο πρόεδρος ο Donald Τραμπ έγραψε κάτι άσχημο στο Twitter για το Ιράν και τα εισιτήρια ήταν πολύ φτηνά. Το μόνο πράγμα που δεν είχαμε ήταν η βίζα, πήγα στην Πράγα στην πρεσβεία του Ιράν για να πάρω την βίζα μου. Επισκέφτηκα τους φίλους μου και χορέψαμε τους ελληνικούς χορούς. Και πήρα μαζί μου το ακορντεόν μου και έπαιξα σε μία μπιραρία.


Τελικά ταξιδέψαμε με τον Ιάκωβο στο Ιράν. Το Ιράν είναι μία πανέμορφη χώρα με μεγάλη ιστορία. Φτάσαμε στην Τεχεράνη που μείναμε μόνο μία νύχτα γιατί η Τεχεράνη είναι μεγάλη πόλη και δε μας αρέσουν αυτές. Πήγαμε με το λεωφορείο στον Ισφαχάν, νομίζω πως αυτή η πόλη είναι η πιο όμορφη πόλη στο Ιράν. Υπάρχει μία πανέμορφη πλατεία στο κέντρο της πόλης και υπάρχει η αρμενική περιοχή με αρμένικα εστιατόρια και εκκλησίες. Επίσης μπορείς να μάθεις πολλά για τα μουσικά όργανα στο μουσείο των μουσικών οργάνων.


Η τρίτη πόλη που επισκεφτήκαμε ήταν το Ιαζντ, μία ερημική πόλη. Μάθαμε για τον ζωροαστρισμό, που είναι η παλιότερη μονοθεϊστική θρησκεία στον κόσμο και συνεχίσαμε με το λεωφορείο στο Σιράζ. Δίπλα απ’ το Σιράζ είναι η Νεκρόπολη, οι Πασαργάδες και η Περσέπολη, που κατάστρεψε ο Μέγας Αλέξανδρος. Εδώ τον λένε μόνο Αλέξανδρο.




Η Οικονομική κατάσταση του Ιράν δεν είναι καλή, πραγματικά είναι πολύ κακή, επειδή όλα ήταν φτηνά για μας τουρίστες. Φαγητά, ταξί και εισιτήρια. Κλείσαμε αεροπορικά εισιτήρια για ένα νησί και πληρώσαμε μόνο 15 € για ένα άτομο.

Το Qeshm είναι μικρό νησί με όμορφη φύση, σαν παράδεισος για γεωλόγους. Ήμασταν κουρασμένοι και εκεί ξεκουραστήκαμε. Αποφασίσαμε να πάμε στο Διζιν να κάνουμε σκι, έτσι κλείσαμε αεροπορικά εισιτήρια και πετάξαμε. Αυτή ήταν η πιο καλή απόφαση.


(Update) Κάναμε σκι στο Ντιζιν, ήταν καταπληκτικό.


108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...