Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018

Το τέλος



Όταν γύρισα από διακοπές στην Αυστραλία ταξίδευα μόνος μου. Οδήγησα από το Christchurch στη φάρμα που είχα τα πράγματά μου και σηνέχησα στο Picton που επιβίβασα σε φέριμποτ. Μετά συνέχησα κατευθείαν στο Hastings. Βρήκα δουλιά τη δεύτερη μέρα και δούλεψα πέντε εβδομάδες με ροδάκινα. Ένα σαβατοκύριακο πήγα στην Tauranga που δοκήμασα το «stand up paddling» και το «rafting».

Ένα μήνα πριν την αναχώρηση μου πήγα στο Raglan να κάνω σέρφινγκ και μετά στο Auckland να πουλήσω το αυτοκίνητό μου. Όταν γύρισα πίσω στο Hawke’s Bay άρχισα να δουλεύω στον οπωρώνα που ήταν η πρώτη μου δουλιά μου στη Νέα Ζηλανδία, επειδή είχα πολλούς φίλους εκεί.

Ο τελευταίος μήνας πέρασε πολύ γρήγορα και εγώ πήρα τέσσερις πτήσεις να ταξιδέψω στην Τσεχία και τώρα είμαι στο σπίτι μας στην Οστράβα.


108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...