Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Η εποχή των μήλων αρχίζει

Ταξίδεψα στο Όκλαντ και μετά στο Γουέλινγκτον. Δεν βρήκα τη δουλειά στο γραφείο σαν προγραμματιστής. Δεν ήθελα να κάνω τίποτα ότι έγραψα στον οπωρώνα, πήρα το λεωφορείο το περισσότερο πρωί και τώρα έχω δουλειά εδώ στον Χαστινγκς. Μένω στον οπωρώνα στο τροχόσπιτο που λέω «Χιλτον». Έχει πολλές αράχνες και δεν μπορώ να κλειστό ένα παράθυρο, αλά είναι τέλειο. Δουλεύουμε απο τη Δευτέρα ως το Σάββατο. Κάθε μέρα μετά τη δουλειά είμαι πολύ κουρασμένος. Άλλοι υπάλληλοι πάνε στο σπίτι τους μετά δουλιά μας και το βράδι εγώ είμαι μόνος μου στο οπωρώνα με δέντρα γύρω. Πήγα στη πόλη με το ποδήλατο μερικές φορές, είναι δεκά χιλιόμετρα απο εδώ. Τα βραδιά είναι μαγικά. Παίζω ακορντεόν για τα δέντρα και διαβάζω. Στη δουλειά ετοιμάζουμε τον οπωρώνα. Οι συνάδελφοί μου με διδάσκουν αργκό, όπως «Sweet as», όλοι εδώ χρισιμουπιούν αυτή τη φράση. Σε λίγες μέρες άλλοι θα φτάσουν εδώ γιατί η εποχή των μήλων αρχίζει. Ο οδηγός του τρακτορίου θα είμαι εγώ. Είναι πολύ καλή δουλειά. Το Μάιο τελειώνω, θα είναι φθινόπωρο εδώ και δεν έχω σχέδια ακόμα.

108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...