Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

Η κατάκτηση της ελευθερίας

Σήμερα έκλεισα τα αεροπορικά εισιτήρια. Θα αρχίσω το ταξίδι στην Τσεχία σε ένα και μισί μήνα και θα πετάξω από την Πράγα στο Ώκλαντ (Νέα Ζηλανδία). Θα αλλάξω το αεροπλάνο δύο φορές. Τη πρώτη φορά στη Βιέννη για το Πεκίνο και τη δευτέρη φορά στο Πεκίνο για το Ώκλαντ.

Δεν έχω πάει ποτέ στη Νέα Ζηλανδία. Δεν έχω δουλιά εκεί, δεν έχω αυτοκίνιτο, στην αρχή θα είμαι μόνος, δεν ξέρω πως να δουλέυω με τα χαίρια μου.. Δούλευα οκτώ χρόνια με τον υπολογιστή:) Ίσως είναι η καλή στιγμή να σκεφτώ λίγο γιατί δεν υπάρχει ο δρόμος πίσω. Θα έχω μόνο μία μεγάλη βαλίτσα, το κεφάλι μου και τα πόδια μου - το νούμερο σαραντάοκτώ - τι μπορεί να συμβεί;

Ελπίζω ότι η ιστορία θα μένει στη ίδια σελίδα και δεν θα αρχείσει το καινούργιο κεφάλαιο. Αυτά τα Χριστούγεννα και τα επόμενα Χριστούγεννα θέλω να είμαι στην Οστράβα. Τέλος. Θα πάω στην Νέα Ζηλανδία!

108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...